ممکنه شما جز یکی از این گروهها باشیدکه اس ام اس کارتان را آسان می کند پس لطفا به این قسمت توجه کنید |
از گذشته بازاریابی مستقیم بهترین شیوه برای فروش محصولات، خدمات و ارتباط با مشتریان بوده است، دیگر روش های از قبیل پخش آگهی، پست الکترونیکی کارساز نیست و یا راهکارهای پرهزینه تری از قبیل تبلیغات روزنامه ها و رسانه جمعی به قدر هزینه های آنها اثر گذار نمی باشد. اکنون پیامک جزء بهترین راهکارها برای ارتباط با مشتریان فعلی و ترغیب مشتریان بالقوه می باشد، دلیل خیلی ساده است، زیرا همه کسانی که مشتریان شما می باشند و یا به صورت بالقوه می توانند مشتری شما گردند، به تلفن همراه دسترسی دارند. سامانه پیامکrobatsms.irبه شما این امکان را می دهد که با سادگی این ارتباط موثر را با مشتریان خود برقرار نمایید.
هتل ها می توانند:
با ارسال یک پیامک :کیفیت خدمات خود را در قالب نظر سنجی جویا شوند،قدردانی و تشکر پس از خارج شدن مسافر از هتل، آنها همچنین می توانند در صورتیکه که مسافر وسیله را در هتل جا گذاشته باشد، آن را با پیامک مطلع نمایند.
آژانس های مسافرتی...
با استفاده از پیامک می توانند مشتریان خود را از پیشنهاد های ویژه و جدید مطلع نمایند، حتی این پیامک ها می تواند طبق علاقمندی مشتریان ارسال گردد.
با پرسش یک سوال شما سفر به کدام کشور را دوست دارید؟ و دریافت پاسخ آن علاقمندی های مشتریان خود را یافته و در فرصت مناسب تورها و خدمات مرتبط را به آنها ارائه نمایند.
رستوران های واقع در مراکز خرید...
می توانند مشتریان منتظر خود را به جای انتظار در رستوران، به ادامه خرید در مرکز خرید هدایت کرده و یک پیامک که:سفارش شما آماده تحویل گردیده است آنها رامطلع نمایند.
مدارس می توانند:
برگزاری مسابقات اس ام اسی: با توجه به در نظر گرفتن هدفهای آموزشی وتربیتی در آموزشگاه.
نظر سنجی:در مورد شیوه فعالیت و آموزش دروس خاص و یا افراد شاغل در آموزشگاه، انتخاب بهترین معلم از نظر دانش آموزان هر کلاس و یا مدرسه
آگاه سازی و اطلاع رسانی اولیاء محصلان از یک وضعیت اضطراری، یک جلسه و توزیع کارنامه و.... ....
کتاب فروش های می توانند:
با جمع آوری یک پایگاه داده ای از مشتریان و علاقمندی های آنها،با استفاده از یک پیامک آنها را از آخرین کتاب های چاپ شده در حوزه علاقمندی ایشان مطلع نمایند.
بوتیک ها می توانند:
با جمع آوری تاریخ تولد مشتریان خود، با ارسال یک پیامک تبریک و پیشنهاد یک تخفیف در روز تولد آنها، علاوه بر افزایش فروش خود نظرمثبت مشتریان را نیزجلب نمایند.و یا مشتریان خود را از حراج ویا حتی از رسیدن اجناس جدید آگاه نمایید.
شرکت های خدماتی کوچک می توانند...
با یک پیامک مشتریان خود را از آماده بودن سفارش مطلع نمایند.
پزشکان می توانند:
با استفاده از یک پیامک بیماران خود را از وقت ویزیت ،برنامه پزشکی ویاکنسلی احتمالی وقت آنها، مطلع نمایند.
مدیران می توانند:
قبل از جلسات خود یک پیامک کوتاه شامل اطلاعاتی از قبیل موضوع، زمان و آدرس محل برگزاری جلسه را به مدعوین جلسه ارسال نمایند و یا آنها را از کنسل شدن جلسه آگاه نمایند.
موسسات و آموزشگاه ها می توانند:
دانشجویان و دانش آموزان را با ارسال پیامک از روز امتحان و همچنین روز ثبت نام و تاریخ شروع ترم جدیدویا ارسال پیام تبلیغاتی برای جذب اعضاجدیدو................آگاه سازند.
......